ÎMPREUNĂ, SUNTEM MAI MULT DECÂT UN PARTENERIAT

Aprilie 1, 2023

STANLEY® lansează o campanie de marketing de brand în parteneriat cu FC Barcelona

STANLEY & FC Barcelona 'Together, We Are Beyond A Match', Image

STANLEY® a anunțat o campanie de marketing de brand pe mai multe canale în parteneriat cu clubul de fotbal de top FC Barcelona. Începând din aprilie 2023, campania va prezenta echipa de întreținere Spotify Camp Nou, care se bazează pe uneltele STANLEY pentru a "face treaba" la cel mai mare stadion de fotbal din Europa. 

Centrată pe parteneriatul strâns dintre cele două organizații și numită potrivit Împreună, suntem mai mult decât un parteneriat, cea mai recentă campanie a STANLEY este concepută pentru a stimula conștientizarea și considerarea brandului și este unul dintre cele mai de profil programe de marketing pe care STANLEY le-a lansat vreodată. Cu conținut planificat pe rețelele de socializare, digital, outdoor și în magazin, campania va prezenta membri individuali ai echipei de întreținere dintr-o serie de meserii, care se bazează pe uneltele STANLEY pentru a se asigura că stadionul este întreținut la cele mai înalte standarde pentru miile de fani care vizitează pentru fiecare joc.

STANLEY a fost 'Partenerul Oficial de Unelte' al clubului începând cu sezonul 2014/15, cu activări în asociere cu ambele echipe, masculină și feminină, în inițiative digitale, de marketing și de comercializare.

Ca unul dintre cele mai de succes cluburi din istoria fotbalului, FC Barcelona se numără printre echipele cu cei mai mulți suporteri la nivel global, având peste 440 de milioane de urmăritori pe canalele sale de social media.

Jamie Fenton, directorul de marketing al mărcii la Stanley Black & Decker, a comentat: „FC Barcelona este mai mult decât un club, iar STANLEY nu este o companie obișnuită de unelte. Această campanie consolidează parteneriatul nostru de lungă durată cu clubul și numeroșii meseriași care, încrezători în uneltele și talentele lor, lucrează în culise pentru a menține cel mai mare stadion de fotbal din Europa în funcțiune fără probleme. Este o oportunitate interesantă de a ne angaja cu clienții noștri prin pasiunea lor pentru sport, în timp ce evidențiem fiabilitatea uneltelor noastre într-un mediu real, care inspiră admirație. Suntem încântați să continuăm colaborarea cu această nouă inițiativă de marketing convingătoare, care demonstrează că suntem cu adevărat Mai Mult Decât Un Parteneriat.”

Juli Guiu, vicepreședinte al departamentului de marketing la FC Barcelona a adăugat, „Echipa de întreținere Spotify Camp Nou poate avea întotdeauna încredere în STANLEY să le fie alături ca Partener Oficial de Unelte, furnizând echipamentul de care se pot baza pentru a-și face treaba. FC Barcelona este încântată să facă parte din această ultimă campanie și așteptăm cu nerăbdare o relație continuă, reciproc benefică cu echipa STANLEY.”

Despre parteneriat
STANLEY este Partenerul Oficial pentru Unelte al FC Barcelona, cu contractul actual care se întinde din 2022 până în 2025. Aranjamentul exclusiv include unelte de mână, unelte electrice, unelte pentru atelier, depozitare, echipamente pentru gazon și grădină și soluții industriale. Sponsorizarea include drepturi și active de marketing și promoționale, semnalizare vizibilă la TV și în stadion, bilete și ospitalitate, experiențe VIP și drepturi și active de marketing digital.

Reprezentând o investiție semnificativă de marketing pentru brandul STANLEY, noua campanie va începe în aprilie și va fi activată pe tot parcursul anului 2023.

DESPRE STANLEY

STANLEY a stabilit precedentul pentru unelte de calitate și soluții proiectate pentru profesioniști din întreaga lume de mai mult de 175 de ani. Cu un moștenire de fiabilitate, STANLEY este producătorul numărul 1 de rulete din lume și continuă să împingă industria înainte cu inovații, inclusiv linia de produse STANLEY FATMAX, precum și unelte de mână, unelte electrice, depozitare și accesorii care fac viața mai ușoară. Pentru mai multe informații, vizitați pagina noastră de pe site-ul STANLEY sau urmăriți STANLEY pe Facebook sau YouTube.